Feed on
Posts
Comments

Ako ste dovoljno aktivni na webu, ljudi su stekli nekakav uvid u vaše stavove i način razmišljanja. Pretpostavljaju šta mogu da pročitaju na vašem blogu, Twitter nalogu, Facebook ili LinkedIn profilu. Imaju neka očekivanja.

Mogu da vas vole ili ne vole, ali za njih vi niste više “samo jedan od”.

DaliKad imate izgrađen odnos sa njima, kad postoji neka emocija… percepcija vaše virtuelne ličnosti postaje određeni brend. Hteli vi to ili ne. 😉

Kao i kod svakog brenda, osnovni pojam vezan za njega je ime. U ovom slučaju – vaše ime. A za vaše ime su vezane razne asocijacije. I skoro sve su prisutne na webu. Zovu se “ključne reči”. 😉 Za njih su vezane sve one informacije koje Google dovedu do vas. :mrgreen:

Svaka informacija koju neko “izgugla” je bitna, jer svaka predstavlja deo jedne velike slagalice koja čini vaš brend. Vi ga gradite, svesno ili ne.

Svaki trag na webu je potez četkicom na vašem portretu. Stoga povedite računa o tome šta se priča o vama, kakve su vam slike na Facebooku i Flickru, kakav snimak kruži YouTubom… Sve su to tačke dodira sa vašim brendom. U svakoj je neka asocijacija na vas. Neka ključna reč. A Internet svaku reč pamti. Dugo, jako dugo… 😉

 

8 Komentara

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Predrag Milićević, Nikola Jovanovic, Dino Rastoder, Dragana Markovic, Hana Kazazovic and others. Hana Kazazovic said: RT @pedya: Čestitam, postali ste brend. 😉 http://www.pedya.rs/?p=2125 [blog post] #PedyaBlog […]

  2. Hvala! Nije to ništa…
    Šalim se, a prava istina je da se fraza iz naslova vrlo dobro odnosi na TEBE. Samo nastavi tako…

    • Pedya says:

      Ma, to je samo tvoja percepcija moje virtuelne ličnosti… :mrgreen:

      Ali, pogledaj u svoj “Rock’n’blog-roll” ;), razmisli o svakom blogu koji je na njemu i razlogu zašto si ga tamo stavio i videćeš da od svakog blogera koji je tamo ti imaš određena očekivanja. Svaki od njih je, u tvojim očima, brend za sebe. Ako bi bilo ko od njih napisao nekoliko postova koji ti se ne bi svideli (ne bi ispunili tvoja očekivanja), da li bi i dalje ostali u tvom blogrollu? Koliko dugo? Ako u obzir uzmemo i inerciju zbog koje ih verovatno ne bi odmah uklonio :mrgreen:, koliko bi neadekvatnih postova bilo potrebno pa da to ipak uradiš? 😉

      Da odemo korak dalje – da li bi bio potreban isti broj neadekvatnih postova da bi neki blog bio uklonjen iz liste? Ili bi neki blogeri pri tom bili “otporniji” od drugih? Da li to nešto govori o snazi njihovog brenda? 😉

      Da odemo dva koraka dalje – da li bi neki blog uklonio iz liste, ako bi te taj bloger iritirao na Twitteru? Ili Facebooku? Da li bi njihova aktivnost na društvenim mrežama uticala na tvoju “percepcija njihove virtuelne ličnosti” i njihovo mesto u tvom blogrollu? 😉

  3. Sviđa mi se ovakvo razmišljanje i vrlo rado bi s ostalima podjelio svoj primjer:

    Kada sam nakon nekoliko pojava u medijima sebe shvatio kao brend, moj javni nastup se skroz promjenio. Bili su to kratki prilozi o mojim izložbama fotografija – na televiziji, web portalima i u štampi. Shvatio sam da cijela priča o mojim hobijima prerasta u nešto ozbiljnije. Počeo sam brinuti o “sitnicama” koje objavljujem ja osobno ili mediji koji su u tom trenutku zainteresirani za mene.

    Internet mi stvarno puno pomaže da pratim svoj brend, sebe. Pitaju me zašto si sam sebi otvorio fan page na Facebooku – ljude koje stvarno zanima moj rad će razumjeti, srećom. Zadovoljan sam svojim postignućima u odnosu na dob i kada kažem ja sam brend to ne smatram pres*ravanjem, dapače ponosim se.

    Hvala ti Predraže. Sjajan post – kratko i jasno.

  4. dadica says:

    Apsolutno se slažem sa svim napisanim. Vi i jeste brend. I u pravu ste kad kažete Miodragu “Ali, pogledaj u svoj “Rock’n’blog-roll” , razmisli o svakom blogu koji je na njemu i razlogu zašto si ga tamo stavio i videćeš da od svakog blogera koji je tamo ti imaš određena očekivanja. Svaki od njih je, u tvojim očima, brend za sebe.”

    Ja svoj brend još uvek gradim, polako, ali sigurno. 😉

  5. […] pedya Sa velikim žarom sam čitala ovaj tekst i…šta mislite asocijacija, Verkić – #pratipetak – prepoznatljiv brend. Hvala Pedja sad ovo mogu i na glas reći.   Čestitam, postali ste brend. […]

  6. […] po objavi novih fotografija na kojima je vaše ime vaša popularnost porasti. Kako smo i mi sami brend bitno je da se […]

  7. dakson says:

    Čestitam……. članak pun inspiracije , svaka čast !

Leave a Reply