Feed on
Posts
Comments

Lepršava letnja haljina otkriva savršeno izvajane noge. Talasi nežno dodiruju morsku obalu. Lagani korak ženskih bosih stopala po sitnom belom pesku. Povetarac mrsi dugu plavu kosu. Bljesak sunca i krik galeba… Na šta vas ovo asocira? 8)

Dvoje sede u baru na samoj obali i ćaskaju. Ona im prilazi. Elegantno i samouvereno. S osmehom na licu. Prilazi devojci i elegantnim pokretom iz torbe vadi i pruža joj… Šta? 😉

Šta inače elegantne mlade dame uvek nose u svojim torbama za plažu? ❓

Pogodili ste? Svaka čast! Meni nikad ne bi palo na pamet. A ni mojoj ženi… 😀
Ali zato postoje reklame. Valjda…

 

23 Komentara

  1. sopran87 says:

    O kosmose, nikada ne bih pomislio, zaista… Muka mi je vise od prokletih sredstva za pranje svega i svacega 🙂 Ali dobra je reklama!

  2. nastasja says:

    mogu ti reci – pretpostavila sam, cim su poceli da pricaju 😀
    a, sto ne volim ovako glupe reklame… c c c ….

  3. Stvarno, uvek sam se pitao zašto ženske torbe za plažu moraju da budu velike kao manji šleper.
    Inače, moguće je da elegantne dame nose i kamenčinu ako iz vode izađe Godzila? 🙂

    • Pedya says:

      Ja se nisam mnogo pitao, jer znam šta sve moja nežnija polovina smesti u istu, ali ovoga se još nije setila. I za nju je ovo bilo otkrovenje. 😀 No, čovek se uči dok je živ… 😉

  4. Srdjan Marjanovic says:

    totalno je ochigledno, chim krenu da prichaju, ali pretpostavio nikad ne bih da su bash zbog 3 litre pervola tako velike tashne za plazhu. pre bih rekao da su velike da mogu da strpaju sve krpice, peshkire, sheshire, pomade i naravno sve chasopise i magazine!

    • Pedya says:

      Ne, ne… Velike su zbog Perwoll-a i ostalih belila, omekšivača i deterdženata koji se obavezno uvek nose sa sobom, a ostalo šta stane… 😀

  5. vaske says:

    Hehe pravo otkrovenje, mada moja zena svasta strpa u torbicu, a i moje stvari pride…:))

    Ne znam da li ste primetili ali reklama ima gresku, u jednom momentu nosi torbu na levom ramenu u sledecem na desnom 😀

    • Pedya says:

      Primetio sam 😉 ali možda i nije greška – treba vući onu torbu sa onol’kim Perwoll-om po plaži… Nije lako. 😀

  6. Iva says:

    Ovo je tužno i jadno, kao i većina reklama za ove stvari.

    U torbi za plažu nosim hranu, peškir i fotoaparat. Sad, za mene slabo ko misli da sam žena, mož’ se ne računam. 🙂

  7. RainDog says:

    Ako neko izgleda ovako i padne joj na pamet da organizuje BlogOpen, postoji ozbiljna opasnost da posle izgleda ovako: http://i560.photobucket.com/albums/ss44/baileyaragon/JanisJoplin-1.jpg
    Kao sto se nekima već desilo.
    Ukoliko je organizator muskarac izgledaće ovako: http://www.globalticketservice.com/images/joe-Cocker.jpg
    @mooshema a i mnogi drugi će ukapirati

  8. Nikolina says:

    Ih, zaboravili su i kesicu Arijela, bez toga nema sanse da odem na plazu…a Perwoll se podrazumeva 🙂

    Naravno nema sanse da je mogao momak da nosi doticni deterdzent u svojoj torbici… 😉 Gledajuci neke od tih reklama cini mi se da nismo mnogo odmakli od americkih reklama za mashine za vesh iz sezdesetih godina proslog veka…bar kad je rodna senzitivnost u pitanju..

  9. Charolija says:

    Bolje i Perwoll u torbi, nego ko ja između svega ostalog i šrafciger. 😀

  10. Na prvu loptu pomisliš kad vidiš ovakve reklame: da li oni zaista misle da smo mi tako glupi (ili su oni glupi?) A onda shvatiš da se takve reklame zapravo i ne obraćaju našoj svesti – nego podsvesti. Sve domaćice maštaju (bar u snu) o onakvoj plaži, da onako izgledaju, da imaju onakvog muža (dečka)… I onda kad utonu u takve zanosne maštarije, ili kad ih uspava ona idiotska muzika u nekom supermarketu, u zasedi će ih sačekati – šta?

  11. Definitivno ne bih pogodio da je Perwoll… mislio sam da će biti nešto banalnije što direktno gađa tipa… novi ulošci itd…
    ali da daje Perwoll… khm … jedino što mislim da je Miodrag u pravu, definitivno idu na to da gađaju podsvesno, i da pokušavaju da “programiraju” lepa osećanja sa Perwoll …

    smešno 🙂

    • Pedya says:

      Miodrag, naravno, jeste u pravu. 😉 Perwoll je, ipak, Henkelov brend, pa je za pretpostaviti da oni znaju šta rade. Međutim, pored svog tog sunca, mora, peska i vetra u kosi, mogao je taj Perwoll da se pojavi u reklami i na neki drugačiji način, a ne da ga ona nosi sa sobom u torbi za plažu. Kod brendiranja je bitno da se sve te neke lepe asocijacije vežu za brend i da se sve to lepo smestiti u istu memorijsku fioku, sve je to OK, ali “izgledaću super ako Perwoll nosam svuda sa sobom, pa čak i na plažu” malo mi je… 😕

  12. “izgledaću super ako Perwoll nosam svuda sa sobom, pa čak i na plažu” – To bi bila poruka upućena “budnoj” domaći…

    “izgledaću super, i otići ću na nezaboravan odmor u raju ODMAH ČIM ŠČEPAM PERWOLL NA POLICI I STAVIM GA U SVOJU KORPU” –
    to bi bila poruka upućena našoj podstvesti. Namerno sam rekao “našoj” – a ne “njenoj” (ne zaboravite da su u reklami DVE ŽENE I JEDAN MUŠKARAC).

    A medju komenta(to)rima ovog posta ?

    • Pedya says:

      Možda ovo super gađa podsvest, ali da bi poruka stigla tamo, mora prvo svest da je “propusti” tako što neće uticati na prstić koji menja kanale kad se na TV-u ukaže takav produkt primenjene kreativnosti…

  13. SoraZG says:

    Ja mislim da je namjerno napravljena takva glupost, ali u zadnji čas netko je nešto izbacio i ublažio tako da trash nije (p)ostao 100% trash pa je sve izgubilo na smislu. Neki producent je, drugim riječima, ispeglao nečiju mini-sabotažu, koja bi – da je stvar još malo apsurdnija – bila super zezancija.

    Ne, ne… to se ja samo nadam da bi netko u produkciji mogao imati duha. Nažalost, oni su ovo ozbiljno mislili.

    • Pedya says:

      Nema zezanja sa Perwoll-om! :mrgreen:

      Ne, sad bez zezanja, 😉 poruka je jasna i OK – “hoćeš belo – uzmi Perwoll”, pa još sve “začinjeno” suncem, morem i peskom, kud ćeš lepši ambijent za belo… Ali mogao je taj Perwoll da se generiše i na neki drugi (inteligentniji? duhovitiji? kreativniji?) način, nije morala baš da ga vadi iz torbe za plažu… 😕

  14. […] This post was mentioned on Twitter by Predrag Milićević, Vera Mladjan and Dragan Radović, Stevan Stančević. Stevan Stančević said: Ma ni na kraj pameti 🙂 RT @Pedya: Sunce, more, pesak i… http://tinyurl.com/2wnvqua [blog post] #PedyaBlog […]

  15. […] put sam ovde pričao o reklami sa čudnim raspletom. Ovaj put ću vam predstaviti, po meni, jednu od najboljih reklama u svojoj kategoriji. Za […]

Leave a Reply

Please leave these two fields as-is:

Protected by Invisible Defender. Showed 403 to 152,436 bad guys.

Improve Your Life, Go The myEASY Way™