Lepršava letnja haljina otkriva savršeno izvajane noge. Talasi nežno dodiruju morsku obalu. Lagani korak ženskih bosih stopala po sitnom belom pesku. Povetarac mrsi dugu plavu kosu. Bljesak sunca i krik galeba… Na šta vas ovo asocira? 8)
Dvoje sede u baru na samoj obali i ćaskaju. Ona im prilazi. Elegantno i samouvereno. S osmehom na licu. Prilazi devojci i elegantnim pokretom iz torbe vadi i pruža joj… Šta? 😉
Šta inače elegantne mlade dame uvek nose u svojim torbama za plažu? ❓
Pogodili ste? Svaka čast! Meni nikad ne bi palo na pamet. A ni mojoj ženi… 😀
Ali zato postoje reklame. Valjda…
O kosmose, nikada ne bih pomislio, zaista… Muka mi je vise od prokletih sredstva za pranje svega i svacega 🙂 Ali dobra je reklama!
mogu ti reci – pretpostavila sam, cim su poceli da pricaju 😀
a, sto ne volim ovako glupe reklame… c c c ….
Stvarno, uvek sam se pitao zašto ženske torbe za plažu moraju da budu velike kao manji šleper.
Inače, moguće je da elegantne dame nose i kamenčinu ako iz vode izađe Godzila? 🙂
Ja se nisam mnogo pitao, jer znam šta sve moja nežnija polovina smesti u istu, ali ovoga se još nije setila. I za nju je ovo bilo otkrovenje. 😀 No, čovek se uči dok je živ… 😉
totalno je ochigledno, chim krenu da prichaju, ali pretpostavio nikad ne bih da su bash zbog 3 litre pervola tako velike tashne za plazhu. pre bih rekao da su velike da mogu da strpaju sve krpice, peshkire, sheshire, pomade i naravno sve chasopise i magazine!
Ne, ne… Velike su zbog Perwoll-a i ostalih belila, omekšivača i deterdženata koji se obavezno uvek nose sa sobom, a ostalo šta stane… 😀
Hehe pravo otkrovenje, mada moja zena svasta strpa u torbicu, a i moje stvari pride…:))
Ne znam da li ste primetili ali reklama ima gresku, u jednom momentu nosi torbu na levom ramenu u sledecem na desnom 😀
Primetio sam 😉 ali možda i nije greška – treba vući onu torbu sa onol’kim Perwoll-om po plaži… Nije lako. 😀
Ovo je tužno i jadno, kao i većina reklama za ove stvari.
U torbi za plažu nosim hranu, peškir i fotoaparat. Sad, za mene slabo ko misli da sam žena, mož’ se ne računam. 🙂
Pa.. ne znamo se, al’ sudeći po avataru, ti si riba i po… 😀
[…] This post was mentioned on Twitter by Predrag Milićević, Vera Mladjan and Dragan Radović, Stevan Stančević. Stevan Stančević said: Ma ni na kraj pameti 🙂 RT @Pedya: Sunce, more, pesak i… http://tinyurl.com/2wnvqua [blog post] #PedyaBlog […]
Ako neko izgleda ovako i padne joj na pamet da organizuje BlogOpen, postoji ozbiljna opasnost da posle izgleda ovako: http://i560.photobucket.com/albums/ss44/baileyaragon/JanisJoplin-1.jpg
Kao sto se nekima već desilo.
Ukoliko je organizator muskarac izgledaće ovako: http://www.globalticketservice.com/images/joe-Cocker.jpg
@mooshema a i mnogi drugi će ukapirati
Ih, zaboravili su i kesicu Arijela, bez toga nema sanse da odem na plazu…a Perwoll se podrazumeva 🙂
Naravno nema sanse da je mogao momak da nosi doticni deterdzent u svojoj torbici… 😉 Gledajuci neke od tih reklama cini mi se da nismo mnogo odmakli od americkih reklama za mashine za vesh iz sezdesetih godina proslog veka…bar kad je rodna senzitivnost u pitanju..
Fail 😉
Bolje i Perwoll u torbi, nego ko ja između svega ostalog i šrafciger. 😀
Na prvu loptu pomisliš kad vidiš ovakve reklame: da li oni zaista misle da smo mi tako glupi (ili su oni glupi?) A onda shvatiš da se takve reklame zapravo i ne obraćaju našoj svesti – nego podsvesti. Sve domaćice maštaju (bar u snu) o onakvoj plaži, da onako izgledaju, da imaju onakvog muža (dečka)… I onda kad utonu u takve zanosne maštarije, ili kad ih uspava ona idiotska muzika u nekom supermarketu, u zasedi će ih sačekati – šta?
Definitivno ne bih pogodio da je Perwoll… mislio sam da će biti nešto banalnije što direktno gađa tipa… novi ulošci itd…
ali da daje Perwoll… khm … jedino što mislim da je Miodrag u pravu, definitivno idu na to da gađaju podsvesno, i da pokušavaju da “programiraju” lepa osećanja sa Perwoll …
smešno 🙂
Miodrag, naravno, jeste u pravu. 😉 Perwoll je, ipak, Henkelov brend, pa je za pretpostaviti da oni znaju šta rade. Međutim, pored svog tog sunca, mora, peska i vetra u kosi, mogao je taj Perwoll da se pojavi u reklami i na neki drugačiji način, a ne da ga ona nosi sa sobom u torbi za plažu. Kod brendiranja je bitno da se sve te neke lepe asocijacije vežu za brend i da se sve to lepo smestiti u istu memorijsku fioku, sve je to OK, ali “izgledaću super ako Perwoll nosam svuda sa sobom, pa čak i na plažu” malo mi je… 😕
“izgledaću super ako Perwoll nosam svuda sa sobom, pa čak i na plažu” – To bi bila poruka upućena “budnoj” domaći…
“izgledaću super, i otići ću na nezaboravan odmor u raju ODMAH ČIM ŠČEPAM PERWOLL NA POLICI I STAVIM GA U SVOJU KORPU” –
to bi bila poruka upućena našoj podstvesti. Namerno sam rekao “našoj” – a ne “njenoj” (ne zaboravite da su u reklami DVE ŽENE I JEDAN MUŠKARAC).
A medju komenta(to)rima ovog posta ?
Možda ovo super gađa podsvest, ali da bi poruka stigla tamo, mora prvo svest da je “propusti” tako što neće uticati na prstić koji menja kanale kad se na TV-u ukaže takav produkt primenjene kreativnosti…
Ja mislim da je namjerno napravljena takva glupost, ali u zadnji čas netko je nešto izbacio i ublažio tako da trash nije (p)ostao 100% trash pa je sve izgubilo na smislu. Neki producent je, drugim riječima, ispeglao nečiju mini-sabotažu, koja bi – da je stvar još malo apsurdnija – bila super zezancija.
Ne, ne… to se ja samo nadam da bi netko u produkciji mogao imati duha. Nažalost, oni su ovo ozbiljno mislili.
Nema zezanja sa Perwoll-om!
Ne, sad bez zezanja, 😉 poruka je jasna i OK – “hoćeš belo – uzmi Perwoll”, pa još sve “začinjeno” suncem, morem i peskom, kud ćeš lepši ambijent za belo… Ali mogao je taj Perwoll da se generiše i na neki drugi (inteligentniji? duhovitiji? kreativniji?) način, nije morala baš da ga vadi iz torbe za plažu… 😕
[…] put sam ovde pričao o reklami sa čudnim raspletom. Ovaj put ću vam predstaviti, po meni, jednu od najboljih reklama u svojoj kategoriji. Za […]