Feed on
Posts
Comments

Svaka dobra priča ima svoj uvod, razradu (zaplet/rasplet) i zaključak. Ako ih piše pisac, nastaju drame, novele, pripovetke, bajke… Ako ih piše kopirajter, Zabacnastaju npr. studije slučajeva (case studies). Dobra studija mora odmah na početku da privuče pažnju, da čitaoca uvede u priču (uvod). Zatim mora da opiše neki poslovni problem, nešto što traži efikasno rešenje (zaplet). Onda, naravno, treba da opiše i to rešenje, koje se najbolje opisuje baš određenim proizvodom ili uslugom (rasplet). I na kraju (zaključak), treba čitaoca da pozove da klikne, pošalje mejl, obrati se telefonom… i obezbedi sebi to rešenje. Dakle, i studija slučaja je priča, a da li će biti pripovetka ili bajka, zavisi od kvaliteta proizvoda/usluge koji je predstavljen kao rešenje. 😉
 

2 Komentara

  1. Meni kao čoveku koji povremeno ima potrebu (i obavezu) da nešto javno kaže o svojim proizvodima, a nije pisac (ni blizu), najteže pada kreiranje uvoda. Tako da taj deo najčešće pišem tek kada je priča o benefitima ispričana.

    • Pedya says:

      Pa, i naslov se često piše na kraju. Zato i postoji termin “radni naslov”. 😉 Bitno je da se sve kockice na kraju slože i da čitalac dobije celovitu priču, a kako se ona stvara, zna onaj ko mora da je stvori. :mrgreen:

Leave a Reply