Feed on
Posts
Comments

Usisam jednu sobu, drugu, treću, antre, predsoblje, trpezariju, hodniče ispred kupatila… ceo stan. Žena voli cveće, pa je grančica i suvog lišća na sve strane. A imamo i morske prasiće koji svoje produkte, sa sve piljevinom, “dobacuju” do dnevne sobe. Sve to treba uočiti, otkriti ispod troseda i fotelja, zavući se pod trpezarijski sto i radijatore, ispod svih prozora… Neki stari tepisi, linjaju se k’o čopor pasa, a svaki tepih vezan za svaku svoju dlaku, pa ne pušta –  dok se otimaju oko dlaka, ‘oće onaj moj usisivač da izda’ne… A i ja s njim. 🙁

Suvo lišćeElem, završim sve to, lips’o, al’ srećan što sam tako efikasno obavio posao i jedva čekam da mi draga dođe kući da se pohvalim. 😉 Ključ u bravi, mio glas, veseo pogled… (trenutak istine se bliži! :)) “Ooo… pa ti si usisavao…” (“He he” mislim ja), “A i ovde si”, reče prilazeći prozoru sa svim onim njenim cvećem  (“He he” mislim ja i dalje, sav ponosan). “E, a što nisi ovde usis’o?” Gde nisam…?!? “Gde nisam usis’o?!?” zgroženo upitah. “Pa ovde, oko saksija…” Da, zaista, sve one sobe i hodnike jesam, ali tu oko saksija zaista nisam. Zaboravio… 🙁

I zašto vam ovo pričam? Kakve sve ovo veze ima sa marketingom i komunikacijom? Pa, ima. Džabe meni što sam uradio puno toga, kad to nisam obavio i tamo gde će moja “ciljna grupa” sigurno pogledati. Dakle, da bi sproveli efikasnu komunikaciju sa ciljnom populacijom, nije dovoljno da pričate lepo, glasno i često, neophodno je da to činite tamo gde ljudi iz vaše ciljne grupe to sigurno mogu da čuju i vide. U suprotnom, potrošićete ogromna sredstva sa minimalnim efektom. A može i drugačije – komunicirajte pametno, kroz pažljivo odabrane komunikacione kanale i imaćete mnogo bolje efekte, uz mnogo manja ulaganja. 😀

Ne, to ne znači da je dovoljno usisati samo oko saksija na prozoru, ali znači da i tamo treba obavezno usisati. Znate na šta mislim. 😉

 

7 Komentara

  1. veljko says:

    Off topic:

    “ŠTA SI PROSUO – pitanje koje svaka žena postavi suprugu, kada ovaj samoinicijativno uzme usisivač” > Vukajlija

  2. kažu da najbolje poznaje materiju onaj ko ume da je objasni i neukom čoveku.
    toliko od mene 😉

  3. Organ Vlasti says:

    …i kada me jednom budu pitali odakle mi sva ta znanja, ukazacu im na ovu ovde literaturu, kao i obicno, konkretno i potpuno jasno objasnjeno. Hvala 🙂
    p.s. +1 RT @SandraKravitz 😉

  4. Pošto sam trenutno u “paranoji” oko gasifikacije i grejanja, bliža mi je metafora sa termo-izolacijom – koja glasi:

    “Izolacija je onoliko dobra, koliko je dobra na najlošije odradjenom mestu…” Hoće-reći – izoluješ 1000m2 (kamo sreće) i preskočiš tamo neki levi budžak – kroz koji ti posle sva toplota “utekne” na ulicu…

    Ista priča, samo malo drugačija…

    Nego, sad ti lepo nama priznaj – šta si prosuo?…

  5. Jasmina says:

    Hvala. Ovaj tekst mi je jako pomogao, kao po mojoj meri pisan. Urednica sam časopisa PharmaMedica, časopis je besplatan, i može se naći u apotekama. Namenjen je opštoj čitalačkoj publici. Moji klijenti su farmaceutske kuće i često kao razlog za neoglašavanje u mom časopisu navode da imaju tv kapmanju i to smatraju za dovoljnim, oglašavaju se u lifestyle časopisima itd..
    Ne zaboravite-Oko saksija!!!!

    • Pedya says:

      Uvek treba biti tamo gde su korisnici. Različiti kanali komunikacije mogu imati različitu “upotrebnu vrednost”, ali kanali koji omogućavaju direktnu komunikaciju sa korisnicima na samom mestu prodaje su zaista “saksije” iz moje priče. 😉

Leave a Reply