Feed on
Posts
Comments

Prošli put smo pričali o “pokretnim slikama”, sada je na redu “strip”. 😉

Postoje neke razlike, naravno, ali i neke sličnosti između ova dva načina pripovedanja. U video spotovima priča se dešava u vremenu – zaplet, tenzija, rasplet… sve se dešava u istom prostoru, ali u različitim trenucima. U stripu se priča odvija u prostoru. Sličica po sličica…

Strip, pored vizuelnih, sadrži i zvučne efekte – tačno znamo kad u stripu neko razmišlja, kad govori, viče, a kad šapuće… 😉 Svi zvuci, svih intenziteta, prisutni su u stripu. I mi ih jasno raspoznajemo, iako ih ne čujemo. Naravno, i u stripu se, kao i u životu, ponekad najglasnije čuje ono što se ne izgovori… 😉

E pa, u svetlu toga, posmatrajte sledeće oglase kao niz sličica u stripu. I, kao u svakom dobrom stripu, rasplet i poenta su u zadnjem kadru. Pardon, oglasu. 😉
 

1 BMW

2 Audi

3 Subaru

4 Bentley

Preuzeti iz časopisa, ili iz Photoshopa – prosudite sami. 😉 Ali, da nije poslednjeg oglasa (za koji se na netu tvrdi da je jedini “fake”), ni jedan od prethodnih oglasa ne bi imao tu težinu. Ni postigao toliku sajber-slavu. 😀

 
Inače, činjenica je da BMW voli da “čačka” druge brendove:

BMW supremacy

Naravno, Jaguarov “pramac” u prirodi izgleda malo drugačije… 😆

 

10 Komentara

    • Pedya says:

      Da, da… 😀
      Ovaj “rat oglasima” je iz 2006. “Rat bilbordima” (iz tvojih linkova) je novijeg datuma (iz 2009.). A ima i novijih aktivnosti – mislim da je na ovo jako teško odgovoriti. 😆 Ali, ko zna… videćemo… 😉

  1. Ivan Ćosić says:

    Uživanje je prisetiti se uvek ove kampanje.

    • Pedya says:

      Antologija. 😀
      A ti si jedan od inicijatora pojavljivanja ovih oglasa na ovom blogu. 😉

      PS Moram priznati da na onaj “BMW vs Jaguar” nisam naišao ranije…

  2. Borba se nastavlja 😉 borba za naklonost premium klijentele. Dok sam radio u prodaji BMW-a dobili smo info da je 2004. na tržištu Bliskog Istoka pala prodaja na račun Audija – razlog je bio blago više cene. Sledeće godine, na tom tržištu BMW je podigao cene i opet bio najprodavaniji – naravoučenije: šeici vole da imaju najskuplje stvari brend nije bitan 😉

  3. tatjana says:

    super. 🙂 nije mi se svidjala amerika jer su mogli da rade uvek svasta na tu temu… uglavnom banalnosti. u evropi, ( u nemackoj ) su mnogo subtilniji, jer su i zakoni stroziji. inace fali mi knjiga na tu temu. a evo jednog od mojih omiljenih primera gde jedan drugog ne iskljucuju nego se, mogu da kazem, dopunjuju 😀 : http://maxheidt.files.wordpress.com/2009/11/ehe-liebe-sex_audi-mercedes-werbung.jpg

  4. Sve je to lepo, ali MESTO BR 1 u istoriji oglašavanja je rezervisano za samokritiku: http://www.powerwriting.com/vw-lemon-ad.html
    Za TO je trebalo imati hrabrosti.

  5. […] This post was mentioned on Twitter by Aleksandar Bijelic, Stevan Stančević. Stevan Stančević said: Odlicno! RT @Pedya: Prst mudrosti http://tinyurl.com/38xyrng [blog post] #PedyaBlog #ReprizniTermin […]

  6. […] Oglasi!!!!!! Prst mudrosti CITAT: ……..Strip, pored vizuelnih, sadrži i zvučne efekte – tačno znamo kad u […]

Leave a Reply