Prošli put sam ovde pričao o reklami sa čudnim raspletom. Ovaj put ću vam predstaviti, po meni, jednu od najboljih reklama u svojoj kategoriji. Za promenu… 😉
I? Kako vam se sviđa? Jeste li naslutili kraj…?
Čujte, nemam ja ništa protiv Perwoll-a, ali BMW je (ipak) BMW. 😉
Ooooooooooo zelo ljepo !
auuuu vrh! 😉
Mislim da je ova bolja, kad se radi o automobilima… Nije brzina u pitanju, nesto drugo je: http://www.youtube.com/watch?v=nCMmk6gw9wM 🙂
Pa, sad… Ideja je ekstremno zanimljiva, realizacija sjajna, ali nisam siguran šta je poruka te reklame. ❓ Kod ove BMW-ove dileme nema – poruka više nego jasna, ispričana na genijalno kreativan način. I ne gubi ništa na snazi ni posle toliko godina (na YouTube je postavljena 08.02.2006.). 😉
Samo ću skrenuti pažnju na još jednu sitnicu/feature, koja je ovde predstavljena: Dok “blackbird”, mora da otvara “kišobran”, da bi zakočio posle nekoliko kilometara, dragi nam BMW opušteno koči bez naprezanja, u samo nekoliko sekundi filma. To svima promiče, ali bez predstavljanja i te karakteristike, film bi bio nepotpun! Inače, što kaže Pedya, od kad sam je prvi put video, ova reklama/poruka me non-stop prati!
Da, potpuno si u pravu! 😀 To je vrlo važna karakteristika koja gledaocu vrlo lako promakne, a predstavlja zaista bitan element u ovoj priči. Jer, sve što se brzo kreće treba i brzo da se zaustavi… na neki prirodan i bezbolan način. 😉
VAuu…super je. Nisam očekivala, u stvari sam baš obratila pažnju na padobran za kočenje, pa sam mislila da će imati neke direktne veze sa tim. Odlična je zaista.
Znaš šta bi bio stvarno viralan spot? Da na kraju snimatelj izlazi iz Yuga-45, da dolije gorivo iz pivske dvolitarke, dok se sa “sound-system-a” čuju trubači… A slogan bi mogao da bude: “Gucni i ti malo – zaslužio si!” (naravo uz obaveznu etiketu “kad vozim ne pijem”)
😆 😆 Ma, genijalno! 😆 😆 Sviđa mi se kako razmišljaš… 😀
Gledajući je, sve vreme se pitam kako je snimano, isuviše nisko i brzo za helikopter… Kad, eto odgovora 🙂 Odlična reklama.