Feed on
Posts
Comments

U prošlom postu kretoh u kraću diskusiju sa Miodragom Ristićem (alias Detozinom) na temu “korporativnog imagea”, pa se dotakoh Mobtela iz davnih 90-ih i njegovog tadašnjeg drugačijeg, šarenijeg, lepršavijeg pristupa korisnicima… Bio je tad Mobtel ne firma, nego firmetina i niko to nije dovodio u pitanje. Iako je vizuelna komunikacija uglavnom bila “neozbiljna”. Sve dok  neko ´99. nije rešio da se Mobtel “uozbilji”. I postane vizuelno prosečna, u sivo-teget obojena kompanija…

Mnogi su zaboravili to “šareno” Mobtelovo lice, a mnogi nisu imali ni prilike da ga upoznaju. Za sve njih, kao i one koji vole takav način komunikacije, evo nekoliko radova iz tih vremena – (uglavnom) Mobtel u slici i reči, u periodu od 1996. do 2000. godine:

I, kako vam izgleda…? 😉

4 Komentara

  1. Prokka says:

    Ja nekako više volim ta veselije oglase, jer se potpuno slažem sa tobom da mobilni operateri treba pre svega da ponude zabavu, jer to je razlog zbog čega ih koristi najveći broj korisnika.

    Bilo bi lepo videti opet tvoj “razdragani” rad u nekoj od kampanja naših operatera. Srećno 🙂

    • Pedya says:

      Pa, hvala :-), ali ne verujem. Već dugo ne kreiram lično takve stvari, ali i dalje razmišljam na isti način ;). Tako je došlo do kreiranja nekoliko zaista sjajnih (čitaj “veselih” 🙂 ) promo materijala za kompaniju SBB, kao što je npr. http://twitpic.com/halvo ;), dok sam radio za njih…

      Ne mora se uvek biti direktni “izvođač radova”, ponekad je dovoljno biti i “predradnik” sa određenom idejom i informacijom ko tu ideju može adekvatno da realizuje…

      • marina says:

        …da, da..zlatni radovi proslosti…. toga ima još mnogo, mnogo i u mojoj arhivi.

  2. Može da bude veselo ili tužno, ozbiljno ili smešno… Ali mora da bude: 1: Prikladno, & – 2: Efikasno

    E, u tom grmu leži zec! (i sve se na kraju svodi na pitanje kompetentnosti) – šta za koga znače ova dva pojma? Prosečan “block-head” pod A: nije sklon riziku, pod B: neće da se “smara” razmišljajući o stvarima (radije će iskopirati nešto već vidjeno), pod C: toliko brine o “svojoj koži” da će radije pustiti da sve propadne, samo ako je on “pokriven” dobrim opravdanjem (makar za CV)…

    Ako ste mislili da mediokriteti ostaju u nekim prošlim vremenima – razmislite ponovo! Kada na sve dodate i nerealne budžete i razne “dilove” (koji baš i nemaju mnogo veze sa marketingom), ispada da je kreativnost sjajna stvar – ali u Švedskoj!

    Da ne ispadne da sam “kivan” na nekoga… Klinci bi rekli: “Samo opušteno!” – Mislim da nam svima upravo to treba: da sami sebe (a posebno posao) malo manje ozbiljno shvatamo. Nikad ništa “veliko” nećemo napraviti ako uvek igramo na sigurno…

Leave a Reply